Another day in paradise.

Godmorgon sötnosar! Uppe med tuppen, as usual. Hade så mycket spring i benen så jag hade inte längre någon ro till att ligga kvar i sängen. Vi får se om jag kanske rent utav skulle ta mig en morgon promenad nu för att göra mig av med lite energi innan jag far in till stan. Men som sagt, vi får se. Vädret är inte uppmuntrande denna morgon med dimma och blåst. Är osäker på om det regnar eller inte. Men först och främst ska jag då ta mig någon frukost nu.

Vi hörs på en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja men precis, visst är de kul att få kommentarer av vem som helst men de är ju ÄNNU roligare om man vet vem personen är :)



Ja men de är inte så lätt :) den är på 42 kvadrat, en etta så den är ganska stor. Ja de är jättekul, men jag har sån beslutsångest om ALLT så jag gör de ganska svårt vad de gäller inredning :P



Okej, vad har du sökt för jobb då? :)



Ja de har du rätt i, samtidigt som jag skulle vilja att de blev en vardag, att jobba mkt, precis som typ ens föräldrar som har heltid, de skulle jag vilja =)

2009-08-26 @ 09:00:22
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: CLIP

åh nej, jag har ju inte det! men jag skulle göra vad som helst för att ha fått göra det. det skulle ju vara något man aldrig skulle glömma!

2009-08-26 @ 09:24:26
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ne de är en byxdress :)

2009-08-26 @ 09:39:45
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0