Autumn is here.

Nyvaken och jätte frysen. Såg på termometern för en liten stund sedan och det är inte många grader varmt ute idag, och det blir inte direkt bättre av att det blåser ordentligt.. Jag ska snart ta mig lite frukost och sedan blir det nog att fixa och dona lite i lägenheten. Ibland kan det faktiskt vara riktigt trevligt att pyssla på lite och städa medan stereons högtalare pulserar ut ljuva toner. Idag är en sådan dag. En pyssel dag.

Har lite tankar på att gå in till stan senare idag också. Få mig en liten promenad och komma ut lite. Jag sover så dåligt om nätterna om jag inte rör på mig under dagen. Så det får nog lov att bli så.

Men nu, breakfast!
.

Kommentarer
Postat av: simone

Där kan nog felet ligga! Jag sover riktigt dåligt när jag inte tränar alltså :)

2009-08-17 @ 11:51:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0