I tried to paint you a picture, but the colours were all wrong.

Oj vilket flängande hit och dit det har varit idag. Först var jag och boyie på stan och kikade in på den nyöppnade Scorett affären. Men jag måste säga att jag blev besviken, främst för att på alla snygga skor jag hittade låg priset kring 999 kronor. För mig är det alldeles för mycket att lägga på ett par skor när jag vet att jag kan få två par för det priset på DinSKo, där skorna är minst lika snygga. Så det blev ingen sko shopping idag, och ingen shopping på någon utav de övriga affärerna vi var in på heller för den delen. Försöker nämligen hålla hårt i plånboken nu inför Stockholmsresan, för där förmodar jag att det kommer brännas en hel del pengar.

När vi var klara på stan for vi upp på Solbacken där vi gick på OnOff och Expert, där vi slutligen handlade en hår trimmer på den sistnämnda affären. Då vi kom tillbaka till lägenheten fick jag leka frisör och klippa boyie, vilket inte resulterade i några större missöden. När klippningen var klar var vi så fruktansvärt hungriga så vi for och åt på Wook & Roll fredagen till ära. Dessvärre måste jag säga att jag blev lite besviken på min maträtt, enormt stark var den men nästan helt utan smak. Så fick jag smaka på älsklingens mat, kyckling med cashewnötter, och det var ju underbart!! Varför blir det alltid så, att den man äter tillsammans med alltid lyckas beställa den godare måltiden?

Hur som helst. Nu är vi åter tillbaka till lägenheten, men vi lär inte bli långvarade här denna gången heller. För resten av kvällen ska nämligen spenderas hemma hos mina föräldrar. Vilket kommer bli enormt mysigt!

Jag hoppas ni har en underbar fredag kväll :)
.



Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Tack, detsamma!

2009-08-21 @ 18:54:15
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. nej inte det! vi har inte ens demon klar så, vi hoppas ju verkligen att vi tar oss dit vi vill en dag =) men krävs arbete och strävan.

2009-08-21 @ 18:56:55
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0