Keep your fingers crossed.

Godmorgon kära läsare! Ska börja med att be om förlåtelse för den dåliga uppdateringen igår kväll. Men det hanns helt enkelt aldrig med att blogga med tanke på att Fanny kom vid klockan 18.00 och då gjorde vi sista planeringarna inför resan som äger rum IKVÄLL! Jag packade lite och sedan slog vi oss ner framför tv:n och såg på "Män som hatar kvinnor". Utan tvekan den bästa svenska filmen jag någonsin har sett. Fy fasen så bra den var!!


Sedan när Fanny for hem var klockan så pass mycket så både jag och boyie var tvungna att krypa i säng direkt. Men jag kan säga det att jag har inte sovit bra inatt! Dels tog det en evighet innan jag somnade, och sedan vaknade jag jätte tidigt nu på morgonen och kunde inte alls somna om. Jag är nervös och pirrig i hela kroppen, och det har ju sina orsaker. Först och främst ska jag på ett hemligt möte nu på morgonen. Yes, it´s a secret. Om allting går vägen kommer ni få veta det lite senare vad detta är för en hemlighet. Ni blir säkert nyfikna? Men tyvärr måste jag hålla er på sträckbänken lite till. Men jag ber er, håll tummarna för mig idag!

Den andra orsaken till att jag är ett nervöst vrak denna morgon är på grund av att ikväll är första gången någonsin i mitt liv hittills som jag ska flyga. Det är faktiskt sant.. Så jag är enormt super extremt nervös. Usch usch usch. Jag måste försöka få någon ordning på mina nerver, och jag måste försöka få i mig någon mat nu på morgonen. Vi får se hur det går med den saken..

Puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha jo de säger det..XD är den på svenska eller? brukar inte gilla svenska filmer.

2009-08-27 @ 07:51:53
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jodå,sj? =)

2009-08-27 @ 08:09:33
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0