over and over again.

En tanke har slagit mig.. När jag hittar en låt som jag verkligen gillar, och som har en text som är betydelsefull för mig så kan jag spela den i princip hur många gånger som helst efter varandra. Om och om igen. Jag pratar alltså om flera timmar i sträck.. Herregud, när man tänker på det såhär. Snacka om att vara världens sönder nötare av låtar!! I och för sig är det ingenting jag personligen lider av, haha, men ibland kan man få vissa klagomål av personer i min omgivning. "Har du INGA andra låtar eller??".. 

När jag tänker efter har jag alltid gjort så. Har jag verkligen fastnat för en låt spelar det ingen roll hur ofta och hur mycket jag hör den. För jag ledsnar inte så som man hör att många andra gör när de har hört en låt för mycket.. Är det någon fler som är likadan? Eller är det bara jag som är annorlunda? 

Kommentarer
Postat av: Elias

Tror bara att det är du som är annorlunda, men jag älskar dig faktiskt ändå!!

2009-08-23 @ 00:11:11
Postat av: aw - GOTLANDSTÖIS

Jag gör också så, haha

2009-09-20 @ 17:50:50
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0