En nattlig bekännelse.

Finns det någon person som alltid kan få en på bra humör, så är det Fanny. Kvällen har bestått av en hel del prat, skratt, godsaker, filmer och youtube klipp. Vi har planerat lite mer inför Stockholms resan som vi nog ska göra i slutet av augusti också. Fast det ska jag berätta lite mer om när det närmar sig avfärds datumet.

Nu börjar klockan vara mycket och snart ska jag ta att krypa ner i sängen. Det kommer kännas konstigt utan att ha älsklingens beskyddande armar runt en, men jag hoppas han får komma hem på torsdag! Gärna tidigare.. Om jag ska berätta en liten hemlighet för er så tycker jag det är smått läskigt att sova ensam i lägenheten. Visst är jag fjantig? Herregud, jag menar jag är 19 år!! Borde man inte vara någorlunda vuxen och klara sig själv då? Uppenbarligen inte.. Jag känner mig så oskyddad på något sätt, och i sådana här stunder är det en klar nackdel att ha livlig fantasi och tro på övernaturliga ting! Märkliga ljud hörs som man annars inte brukar höra. Det är inbillningar, I know. Men det är inte alltid så lätt att övertala sig själv om det.

Det är bara att ta mod till sig och intala sig själv att man inte är någon ynklig harunge. Av någon anledning kommer jag i denna stund att börja tänka på Destineys Childs låt "Miss independent". Så jag kommer nog ligga och nynna på den inatt.

Sov gott och dröm sött!
Vilket ni troligtvis redan gör. Så hörs vi imorgon. Eller rättare sagt senare idag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: linn

ja jag känner samma här, börjar bli riktigt trött och tiden baar går, jag ska nog träffa några vänner bara :) jaha bor de i närheten?

2009-08-11 @ 02:18:39
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0