Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt.

Godmorgon sötnosar! Hoppas att ni har sovit gott. Personligen har jag sovit relativt bra, men min sömn har varit kantad av lite annorlunda drömmar. Småkryp har varit huvudämnet i dessa drömmar, både myror, mygg, spindlar och bin. Det känns ju lite annorlunda att ha blivit jagad av en festparad av spindlar, att myror har försökt krypa in i min mun och att mygg har legat i solstolar och sörplat coca cola. Inte normalt någonstans.. Söker man upp dessa ord i ett drömtydningslexikon får man fram att drömmen eventuellt kan betyda att jag kommer ha framgång i affärer, men otur i arbetet. Det kändes ju inte så bra. Visserligen tycker jag det är oerhört intressant med drömtydning, men jag tar det samtidigt med en nypa salt.. Någon fler än jag som fascineras av drömtydning?

Snart ska jag då ner och äta frukost. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Som jag nämnde i mitt förra inlägg måste jag nog troligtvis in till stan idag igen en snabbis. Fast jag har inte riktigt bestämt mig än! Snacka om beslutsångest.. Också hoppas jag givetvis på att min älskade Elias kommer hem ikväll! Håller tummarna.

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: melanie

svar: tack sötnos. åhhh. stort plus. solen skiner faktiskt här också så jag mår bra. fast jag är jätte hungrig, blir nog snart frukost för min del tror jag. kramar

2009-08-13 @ 08:39:59
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: melanie

svar: ja eller hur? om solen skiner, skiner man själv. haha, att det är? typ fastklistrad. kramar

2009-08-13 @ 08:51:47
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: melanie

svar: haha. jadu. ingenaning? kramar

2009-08-13 @ 08:55:55
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag älskar drömtydning! Jag har en bok här hemma som du kan få låna ;) Det är ganska skoj att tyda sina egna drömmar. Lite spännande och lite skrämmande ;)



Vi ska ta en sväng till Umeå när jag får mer pengar och handla lite på monki! Det är en skoj affär. Fast jag gillar den affären bättre i Luleå!



Kolla in mitt rum på min blogg ;)



Kram på dig!

XOXO Sanna <---- stropp! Jag vet!

2009-08-13 @ 16:17:17
URL: http://sannaronn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0