hit och dit.

Vet ni vad? Jag hann inte stöka undan så mycket i sovrummet. För mitt i städningen fick vi besök av svärföräldrarna. Då blev det återigen in till stan, men denna gång för att äta på Wook&Roll. Beställde en Sataykyckling med jordnötssås och det var himmelskt gott kan jag lova! Ordentligt mätt blev man också, nästan till sprickningsgränsen.. Efter maten for vi tillbaka till lägenheten och umgicks lite här. Sedan for vi en snabbis till JULA där vi köpte trälim som vi behöver för att montera ihop byrån som ska stå i sovrummet. Troligtvis ska vi montera den om en liten stund och få det klart ikväll.

Här ser ni en bild på hur byrån kommer se ut. Enda skillnaden är att våran byrå är i ljus valnöt, och inte svart.

Om man kan bli kär i en möbel så är jag kär i denna! Träet känns så levande, och det är perfekt med de fyra smålådorna längst upp. Tänk att ha massor med små askar däri fullproppade med armband och ringar. Som små juvellådor!

Men nu ska vi börja med vårt lilla projekt. Önska oss lycka till!
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har sett bättre filmer, men jag har även sett mkt sämre filmer, så den hyfsad. han var inte allt för glad kan jag påstå, för han är faktiskt lite kvinnofientlig, lr vad man kan kalla det :P

2009-08-14 @ 19:36:42
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: *Em

Okej, tihi :) Har du haft en bra dag?

2009-08-14 @ 20:03:55
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Låter super. Här har oxå solen vart framme :) Men det regnade en bra skur på eftermiddagen :(

Hoppas att du får en trevlig kväll!

2009-08-14 @ 20:10:47
URL: http://chaaarlottee.blogg.se/
Postat av: sanna

Herregud vad snygg byrå Camilla! Jag älskar den verkligen! När får man komma och stryka det levande träet i denna underbara möbel?



xoxo Sanna the stropp :P

2009-08-14 @ 20:29:02
URL: http://www.sannaronn.devote.se
Postat av: J-O

hej stumpan snygg blogg

2009-09-24 @ 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0