And you knocked me down.

1. Tre ord varför du sist spydde? Magsjuka (Jag behöver bara ett ord)
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Då satt jag och åt frukost, blev ingen sovmorgon för min del.
3. Vad gjorde du för 30 minuter sen? Satt här.
4. Vad hände dig 1995? Jag fyllde 5?..
5. Vem fick dig att skratta senast? Mamma. Vi satt och tjollrade på vid lunchen idag, citerade olika serier.
6. Vilken färg är din borste? Hårborste - Svart Tandborste - Lila.
7. Vad köpte du sist? En kuvertvästa på GinaTricot och en tunika på Kappahl.
8. Vilken färg har du på din tröja? Svart.
9. Var förvarar du dina pengar? Jag förvarar inte, jag spenderar.
10. Hur var vädret igår? Soligt, men oerhört blåsigt om vi säger så!
11. Vad ser du fram emot? Att leva livet.
12. Snarkar du? Ibland händer det. Men jag brukar nog mestadels konversera i sömnen.
13. Vad är 15? En ålder. En siffra. Hälften av 30. Ett antal.. Ska jag fortsätta?
14. Vilken skostorlek har du? 36/37.
15. Vill du klippa dig? Jag skulle sannerligen behöva det iallafall.
16. Är du över 25? Nej, har några år kvar dit.
17. Pratar du mycket? Både och. Ibland håller jag aldrig tyst, men andra gånger kan jag vara väldigt tyst.
18. Kollar du på O.C? Har aldrig sett ett enda avsnitt! Fast det sörjer jag inte över, tycker ändå inte att den serien verkade vara något bra.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? Nope.
20. Känner du någon som heter Steve? Nope again.
21. Hittar du på egna ord? Haha, det har hänt. Men jag citerar Barney Stinson "det tyder på kreativitet"!
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Kan inte alla bli lite svartsjuka någon gång?
23. Vad har du för mobil? Sony ericsson, en skitmobil som dör hela tiden.
24. Vem ringde dig senast? Min boyie.
25. Biter du på naglarna? Nej faktiskt inte.
26. Har du lockigt hår? Oh yes. Speciellt när jag har nyduschat.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen planerad.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? Väldigt många bra♥
29. Hur många gånger har du svurit idag? Någon enstaka gång faktiskt..
30. Vilket ord säger du ofta? Kommer inte på något typiskt ord.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Nope, inte vad jag vet ännu.
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? Prinsen!
33. Vad borde du göra nu? Gå ifrån datorn och göra någonting vettigare.
34. Har du något smeknamn? Milla, cams också en hel drös med sådana där snutte pluttiga smeknamn som boyie kallar mig. Men de orkar jag faktiskt inte lista upp här.
35. Sover du mycket? Jag sover väl sådär lagom.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Flickan som lekte med elden.
37. När var du sist ute? Idag.
38. Har du gråtit idag? Nej, inte det.
39. Är du en glad person? Oftast skulle jag nog vilja säga. Men det är klart, ibland har man sämre dagar.
40. Har du roligt nu? Haha inte mycket.
41. Vad äter du helst? Tacos. Våfflor. Kebab.
42. Vem var du med sist? Elias.
43. Pratar du i sömnen? Jag har fått höra att jag gör det.....
44. Vem kramade du sist? Elias.
45. Nämn den bästa personen? Kan inte nämna bara en ju!
46. Tycker du om någon just nu? Antagligen.
47. Vill du flytta? Ja.
48. Hur ofta borstar du tänderna? 2 gånger dagligen.
49. Är du egoist?  Ibland. Men vem är inte det?
50. Gillar du att bada? I varmt vatten, ja.
51. Skrattar du åt allt? Nej.
52. Vem får dig alltid att skratta? Familjen, boyie och vännerna.
53. Gråter du när du tittar på filmer? Jag ska inte sticka under stolen med att det har hänt några gånger.
54. När grät du senast? Igår.

Kommentarer
Postat av: Jossie

sv: ja, det trodde jag med, men den är inte så kletig.. tänk att det är typ som en nougatfyllning..ungefär så är den :) inte som plopp!

2009-10-06 @ 20:49:38
URL: http://youaresofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0