Krämerna som funkar som ett sömnpiller.

Sömnproblem är en av våra största folkhälsosjukdomar och nu kommer nya, sköna alternativ till sömntabletter. Dr WeilOrigins och dr Murad är båda hudläkare och har tagit fram två helt nya produkter: Night health, 595 kr, Origins, som innehåller eteriska oljor vilka ska få oss att somna lättare. Dr Murads Sleep reform serum, 1 280 kr, sägs verka under vår REM-sömn (då alla våra muskler är avslappnade) på fina linjer och ska ge fastare och klarare hud.




Med tanke på priserna borde man ju sova som en prins/prinsessa med dessa krämer! Jag har svårt att bestämma mig om jag ska tro på dessa krämers påstådda verkan, för det känns inte som att någonting man smetar på huden ska påverka sömnen. But who knows. Jag kan ju ha fel. Vad tror ni?  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, ja :o men nu är jag ledig haha

2009-10-07 @ 10:17:34
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0