I close my eyes and I see you



Gårdagskvällen kan summeras med ett enda ord. SUVERÄN. Underbart sällskap, en rolig servitör och utsökt mat. Trots våra sprängfyllda magar lyxade även jag och Sanna till det hela genom att dela på en efterrätt vid namn "Death by chocolate". Och efter den första tuggan var namnet till denna ljuvliga dessert helt uppenbar. För jag dog verkligen. Om och om igen. Även såhär dagen efter känner jag hur jag blivit frälst av en visit i chokladhimlen. Mina smaklökar har aldrig tidigare smakat något liknande.. You have to try it!

Och vad gäller denna söndag har den bestått av att skrapa bort avflagnad färg från ett garage, måla detta garage, sola och sist men inte minst har jag tvättat bilar. Så min "duktighets"-kvot för dagen känns mer än välfylld. Nu ska jag städa igenom sovrummet och därefter parkerar jag mig i soffan.. Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0