Feelings that you can´t hold back

Senaste

Låt du hörde:
Sick Puppies - All the same.
Film du såg: "Law Abiding Citizen" med Gerard Butler. SE DEN!! 
Mat du åt: Kycklingmacka.
Kram: Mamma.
Känslan: Lycka och tacksamhet.
Resa: Till Ikea i Haparanda för någon vecka sedan. Räknas det?
Glädje: Att äntligen få träffa morfar och Siv igen! ♥
Dröm: En alldeles för sjuk och komplicerad för att ens nämna här. 
Person du träffade: Mamma, pappa, morfar, Siv och farmor.
Personen du pratade i telefon med: Min chef.
Personen du fick sms av: Brorsan.
Gången du åt 7-eleven korv: Never ever.
Gången du var utomhus: Alldeles nyligen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll.
Saken du köpte: En bikini överdel, och massa annat smått och gott.


Allmänt

Ska bli skoj: Stadsfestenhelgen!
Ska inte bli skoj: Att jobba alla soliga dagar i sommar. 
Sparar till: En bil. Framtiden. Osv.
Pålägg som gäller: Ost, gurka.
Önskar att jag var bättre på: Att tro på mig själv.
Dagens dryck: Vatten.
Vad saknar du: Farfar. Mormor.
Tre band/artister: Hm.. Omöjligt att endast nämna tre.
Vad har du gjort idag: Än så länge har jag tränat och varit en sväng på stan.
Brukar du svära mycket: Inte så farligt.
Hur tidigt stiger du upp: Det varierar.
På helgerna: Även det varierar. Men sover inte längre än 10.00.  
Vad ska du göra ikväll: Chilla med Fanny.
Hur många timmar sover du per natt: Jasi. Brukar väl vara kring 6 -8 timmar.
Vem är snyggast i världen: Johnny Depp.
Vad är det för veckodag: Söndag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Den var svår. Flera saker var braa!
Favoritplagg i garderoben just nu: Cykelbyxorna.
Längd: Tror jag är 168,5. (och ja, den halva är viktig!)
Vikt: Hemligstämplat.
Byter gärna garderob med: Elin Kling!
Byxa eller kjol: Byxa.
Senast utlästa bok: Ingen aning, minns inte när jag läste senast.
Mitt rum kan beskrivas som: Kompakt.
Mig själv med tre ord (just nu): Tankspridd..
Jag tränar: Så ofta jag bara kan.
Jag ville bli när jag var liten: Kriminaltekniker. (och genom att jag ännu inte växt upp vill jag bli det fortfarande.)


Kommentarer
Postat av: eliise

fint :D

2010-07-14 @ 16:19:09
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0