Here I am. This is me.

1. De 3 senaste köpen jag gjort är : Makeup remover, bananer och ett to die for halsband. (Härlig mix, right?)
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är : Hahhaha, ingen.
3. Det senaste jag googlade var : "Falla fritt lyrics".
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin : Mina röda fejk converse som är för små.
5. I min handväska har jag just nu: Börs, nycklar, vantar, komihåglappar, lypsyl, läkerol OSV
6. Min favoritgata i världen är: Har inte hittat den än.
7. Mitt signaturplagg: Leggings & baggyjeans.
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: I mina ögon är allt fint som hänger där! 
9. Jag är beroende av: Kärlek och träning.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Svart, bekvämt, stort.
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Monki♥
12. Jag har aldrig köpt något från: Jula?
13. Jag fyndar bäst på: H&M och Lindex ofc!
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Guuh så svårt!! olsen systrarna? Rachel zoe?
15. Mitt nästa stora inköp ska bli: A whole lot of clothes..
16. Min stilikon är: Många, jag inspireras av foton, bloggar, folk på stan osv.
17. I min skosamling har jag för lite skor..
19. Varje månad shoppar jag för: Det varierar kraftigt..
20. På nätet shoppar jag helst just nu från: To be honest - jag är inte så förtjust i att shoppa på nätet..
22. Jag är som snyggast när jag är LYCKLIG.. (eller i ett mörkt rum, haha) 
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: Momie&Papi, Boyie eller en vän.
24. Mitt hår är blont. axellångt på ena sidan och "ovanför örat" kort på andra sidan.
25. Mitt drömjobb är någonting som jag ännu inte bestämt mig för. Helst av allt skulle jag vilja kombinera fashion med kriminaltekniker, egenföretagare och med en gnutta åklagare i ett och samma yrke... Tror ni det går?

Kommentarer
Postat av: MAlin

hehehjaaao :;D <3

2010-03-19 @ 22:45:30
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0