They're playing my song now.

Godagens! what's up?. Jag känner mig riktigt lat idag och hade helst bara legat nerbäddad i soffan med några avsnitt av The vampire diaries spelandes på tv:n. Men nej, sådan tur har jag givetvis inte. Not today anyway. Det finns nämligen alldeles för många "måsten" att ta tag i.

Städning står för tillfället högst upp på listan och det är bara att göra det bästa av situationen och sätta igång. Stereon står på högsta volym och rösten är uppvärmd för skönsång (läs: vrålning). Lets go!


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- det hoppas jag :D

2010-03-19 @ 19:48:41
URL: http://danielas.se
Postat av: Emma

Hej vännen!

Wow, nu är jag äntligen tillbaka. Som du kanske har sett i min blogg så tog jag ett tag ledigt från bloggen och internet överhuvudtaget. Och det va verkligen skönt men nu är jag tillbaka med nya friska tag med bloggen! :)



Allt bra med dig? Hänt nånting roligt medans jag varit borta? :)



Puss

2010-03-19 @ 20:29:04
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0