Tisdag 30 mars 2010.



Hello cuties! Efter en fullspäckad dag på jobbet sitter jag nu i soffan med datorn i knäet och en hel hög med tidningar bredvid mig letandes efter inspiration. Jag känner för att sy. Pyssla. Skapa.. Ett sug som inte är så lätt att fokusera helhjärtat på när hockeymatchen mellan Skellefteå Aik och Färjestad rullar på tv:rutan. 2 - 1 är ställningen just nu till mitt "hemlag". Jepp. Stolt Skelleftebo!
-
Endast 10 minuter återstår av matchen.. Så nu lägger jag pysselsuget på hyllan för en stund. Det här kan jag bara inte missa! Puss.


Kommentarer
Postat av: emma lee

haha nee fyyyyyyy är så arg och besviken haha är född färjestadare lite därför hihi! lärde mig åka skridskor brevid emil kåberg! men ah ne ja får väl trösta mig med att dom tar igen de nästa säsong :)



precis ibland finns de inge bättre än pyssla om sig själv

2010-03-30 @ 21:39:34
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0