Have a little faith in me

Måste erkänna att jag känner mig extremt stolt över både mig själv och Sannas prestation på gymmet idag! Fasen vad vi  är duktiga! (I know, lite ego-boosting). Dessvärre fruktar jag redan nu träningsvärken som förmodligen kommer slå till med blixtar och dunder under morgondagen. But hey, efter nästan 3 timmars intensiv träning antar jag att det är oundvikligt att inte få en livspåminnelse imorgon! Haha.




Nu:
Städning i väntan på att klockan ska bli 21.00. Då kommer jag bänka mig framför tv:n för att se den andra och sista kvalomgången i ordningen till Eurovision song contest. Visst håller ni också tummarna för Anna ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur gick det med städningen? ;)

kram

2010-05-28 @ 09:42:36
URL: http://jennniiferj.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe nee de gör man verkligen inte ;D

2010-05-28 @ 13:26:22
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0