I loose all control when you are here

Pics: Weheartit.com

Denna fina fredagskväll har hittills spenderats hemma hos föräldrarna. Med sju sorters kakor, tre tårtor och en mängd presenter har vi firat min storebrors födelsedag. Och som alltid såhär i efterhand ångrar jag bittert den där "extra" tårtbiten som jag helt enkelt inte kunde motstå. Så nu sitter jag här med en mage som är nära sprickningsgränsen. Men jag antar att det är priset jag får betala när jag ännu inte lärt mig att vara "förklok".

Nåväl. Nu ska jag parkera mig i soffan. Efter en veckas hårt slitande på jobbet är en ordentlig slapparkväll det som står högst upp på önskelistan. Hoppas ni får en toppen fredag! Puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad härligt! :)

2010-05-21 @ 21:45:52
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, visst är han otrolig... bara 13 år!?



Det låter smarrigt med en massa tårtor och kakor... gratta i efterskott från mig :).



Min fredag har varit ganska lugn, precis hemkommen från ett biobesök <3

2010-05-21 @ 22:03:53
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0