Just trying to have some fun



Gårdagskvällen spenderades på bio tillsammans med pappa och brorsan. Filmen som rullade på den stora vita duken var ingen mindre än Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Om ni inte redan sett den kan jag varmt rekommendera er att göra det! Bortsett från två småsaker som jag gärna hade velat ändra i filmen så var den riktigt riktigt bra :)


Men nog talat om gårdagen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja göra mig klar för dagen. Den kommer nämligen spenderas på stan tillsammans med världens bästa Sanna ♥ Och därefter väntar ett kort jobbpass mellan 16.00 - 19.10.. Talk later!


Kommentarer
Postat av: li

Jag har inte sett någon av Harry Potterfilmerna. Får nog ta en heldag i jul :D

2010-11-23 @ 19:07:40
URL: http://aguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0