You spin me right round baby

Ikväll känner jag mig stenhård som en lerig muskulös Rambo. Jag har krigat som en tapper krigare mot en feg överraskare som flög på mig från ovan. Fast min krigszon utspelade sig varken i någon  snårig skog eller på ett öppet fält. Näe. Utan i mitt egna hem. I mitt egna badrum. Jag snackar om den blodiga badrumsmassakern 2010 som kommer lämna småbarn sömnlösa under regniga nätter. Jag snackar om Hulkens och Drakulas förfader. Ja ni läste rätt. En salig blandning av förstörelse, styrka och kvickhet. Med ett stort mått av mod och dumdristighet tog jag mig an detta monster ovetandes om huruvida utgången av detta slagsmål skulle komma att se ut..

Men rak i ryggen och med hedern i behåll kan jag stolt säga att jag överlistade den djärva besten. Jag lever. Redo att möta en ny morgondag med dess tillhörande äventyr!



För er som nu slås av tanken att det är dags att ringa till männen i vita rockar så säger jag bara vänta. Plocka inte upp telefonen än. Ha överseende med att en skör liten flicka som nyss fått duschdrapperistången i skallen faktiskt bara tillfälligt blivit lite snurrig.. Bara lite mer än vanligt.

(Och för er som undrar, JA det gjorde ont som tusan!!)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack det samma.

Hoppas att du får en trevlig vecka!

2010-11-02 @ 20:59:53
URL: http://chaaarlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0