Kiss your heart goodbye

Mitt förnamn är fröken Trött just nu. Efter en intensiv jobbarvecka hade jag egentligen behövt en tidig kväll igår. Men alla mina planer om att komma i säng i någorlunda bra tid försvann ut genom ytterdörren i samma stund som vännerna klev in genom den. För vem VILL egentligen lägga sig vid 10 en fredagkväll oavsett hur jobbig vecka man haft? Näe. Helst inte jag.

En annan mycket trevlig sak var impulsbeslutet som ledde till en Umeå resa idag med Rebecka och Jennifer. Fruktansvärt trevligt. Och det bästa av allt är att trevligheterna inte tar slut där. Näe. För imorgon får jag återigen träffa världens allra bästa Fanny. Och så jag längtar!!

Men nu ska jag krypa ner i famnen på b-friend framför tv:n och bara mysa.. Hoppas ni har en underbar lördag! Puss.


Kommentarer
Postat av: Isa

Blev det nå' shopping i Umeå då? ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0