Vi ser det snöa, vi ser det snöa

Godmorgon vänner! Förutom att jag ser ut som galna proffesorn i håret nu när jag nyss vaknat så har även första snön kommit under natten. Ett tunt tunt snötäcke har lagt sig över gräsmattan. Ett täcke som däremot inte kommer att bli långvarigt med tanke på stormen som nu regerar utanför fönstret. Träden håller på att gå av på mitten pågrund av blåsten och till råga på allt så vräker det ner snöblandat regn. Så all snö som återstår börjar snart bara vara en blöt sörja på asfalten.

Men men. Nu ska jag inte längre sitta och begrunda vädret. Magen ropar på frukost och dess vilja är min lag.. Talk later!


Kommentarer
Postat av: li

hej igen..hoppas det är bra med dig!

det snöade här också :) snart jul! vi får ses nästa gång jag är i skellefteå. jag jobbade hela helgen sist.

jag har lösen på bloggen nu.

lösennamn: pi

lösenord:fiskbulle



om du vill fortsätta kolla :)

ha det bra!

2010-10-17 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0