Do you see things the way I do?

Torsdag, torsdag, torsdag. Sitter här med Marge Simpson frippa (minus det blå). Jag har levt rövare inatt i sömnen. Slagits mot oxätande sälar, slitit ut min lunga och försökt gå ned 15 kilo på 3 dagar. Like if liksom. Fast det är ju förståeligt när man är en sådan upptagen kvinna att man inte kan vakna med hollywood frilla varje morgon.. Emellertid måste jag ändå erkänna att jag blir lite fundersam över vad det är för knasigheter som cirkulerar i min skalle. Kan jag räknas som riktigt frisk?

Nåväl. Nu ska jag hoppa in i duschen och låta alla tokigheter rinna ner i avloppet. Därefter blir det att göra sig klar för dagen som kommer att spenderas med världens bästa stjärna! ♥ Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0