Hands up in the air like we don't care

Påbörjade min tredje och för räkningstalet näst sista semestervecka igår. Helt otroligt hur fort dagarna går! Som ni förstår ägnas inte mycket tid framför datorn. Speciellt inte när Stadsfesten har härjat i staden, eller när man krigar i ett hav av hoppande människor till Sveriges regerande popdrottning aka Robyn, eller när man får återse innerligt saknade släktingar, eller när man reser runt i grannstäderna och sätter sprätt på de pengar som löningsdagen gett, eller när man ligger och njuter av nuet på en strand med sand mellan tårna, eller när man skrattar så tårarna rinner över de påhitt som ens vänner hittar på. Listan kan göras lång över de äventyr jag prioriterat före datorn. Men jag ger mig där för jag tror att ni förstår poängen. Jag njuter av min semester!




TACK för handduken Robyn!! ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har inte sett den än ;)

2011-07-06 @ 11:49:37
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: nathalie -ännu en fotoblogg med inslag av vardagen

Fin header du har och hela bloggen!

gjort den själv?

2011-07-06 @ 18:12:57
URL: http://nathalieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0