Jag blundar i en frusen tyst minut.



Efter en minst sagt fullspäckad vecka är det äntligen helg. En chans att pusta ut och varva ner från allting nytt som cirkulerar i mitt liv för tillfället. Ska försöka passa på och träna lite under dagen och rensa tankarna, vilket jag tror är välbehövligt.

Vad gäller stylingkvällen i torsdags var den extremt rolig!! Tänk er 14 tjejer, 8 pizzor, 6 provrum och en hel butik fylld med kläder att prova. Med ett sådant upplägg kan det inte bli annat än en lyckad kväll.


Nu:
Frukost.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter verkligen superkul ;))



Jo, Rabih var röstmässigt sämst igår, men han är en liten Darin - alla småtjejor ringer och röstar på honom...Han är även min pappas favorit :)



Tackar, och hoppas att din helg också blir bra ;)

2009-10-31 @ 11:00:36
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0