Baby take me to the place I love

Igår botades min fröken Rönnqvist abstinens med hjälp av inte bara en vistelse på stan och en lång lunchdate på Waynes, utan även med ett extremt egoboostande gympass. (Med en äcklig onödig förkylning som följd). Typiskt!

Som vanligt när vi slår våra "kloka huvuden" ihop blir det fyrverkerier och gnistor. "Does my ass look fat?" är ett av alla de klockrena citaten från gårdagen, även om ordens innebörd inte riktigt kommer till sin rättvisa av att enbart skrivas enkelt och naket såhär. Ni hör inte tonläget som ligger bakom orden eller den förföriska blicken som utgjorde helheten. Ni ser eller förstår inte personskemin som utspelade sig i just det ögonblicket.

Men framförallt. Framförallt så ser ni inte den skräckslagna unga pojken (mannen) som faktiskt studerar och kikar mellan alla träningsredskapen för att desperat få en skymt av detta ass. Hans ansiktsuttryck i just det ögonblicket var obetalbart!

Sanna min älskade vän. Tack för att du förgyller min dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Min älskade Camilla! Vi är helt enkelt en så kallad perfect match! Jag kommer aldrig lämna din sida vännen! Det vet du!



Och snacka om personkemi!!!!

Puss på dig!

2010-11-09 @ 11:53:22
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0