Good morning sunshines.


Ovan ser ni en av de stora fördelarna med hösten och den stundande vintern. Nämligen mysighetsfaktorn! Imorse letade jag fram några ljus och placerade ut dem på köksbordet, gjorde iordning frukosten och slog mig sedan ner vid det ljusprydda bordet. Underbart mysigt.

Enda nackdelen med detta var att det på något sätt fyllde mig med en form av julkänsla. Så för tillfället går hela min kropp och alla sinnen omkring och skriker "jul, jul"! Vilket känns lite tragiskt såhär i mitten av oktober när snön inte ens har förmått sig att singla ner från himlen och täcka marken vi står på. Jag får bara hoppas att känslan inte sinar ut och försvinner helt när det väl är dags för julafton..

 Men för tillfället är iallafall huvudsaken att jag fick en bra start på dagen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med om att det är mysigt med tända ljus nu i höstmörkret, men har inte vågat tända några ännu just för att jag är rädd att jag ska börja längta alldeles för mycket efter julen då =P



SV: Har haft typ 3 cm jag också i nacken och sedan nästan lika kort över resten av huvudet...det är ingen stil jag kommer att återgå till ... =P

2009-10-15 @ 13:16:03
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0