26/09/2009

Hej sötnosar!♥ Som jag nämnde i det förra inlägget var jag, boyie och närmare ett 20-tal andra vänner på bio igår kväll och såg andra filmen i Stieg Larssons trilogi, det vill säga "Flickan som lekte med elden". Om ni ännu inte sett den filmen så råder jag er till att göra det snarast! Den har spänning, humor och en gnutta action. Allt som en bra film ska innehålla och fortfarande mer därtill. Gillade ni första filmen så kommer ni garanterat inte att bli besvikna på denna.. Så med en utomordentligt bra film, en drös med trevligt sällskap och en påse onyttigheter var min fredag perfekt! Hoppas att er var likaså =)

Idag är jag hemma hos mami och papi och har nyss klippt gräsmattan. En sysselsättning som tog närmare 1½ timme att slutföra, så ja, vi har relativt stor gräsmatta.. Nu ska jag ner och ta mig någonting ätbart. Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0