Straight through my heart

När något får mina känlsor att bubbla över, när jag känner att jag vill slå näven i väggen och skrika tills alla tomrum i hela världen blir fyllda av en känslomässig explosion. Riv sönder mig, bygg upp mig och håll hårt i mig.

Har för mycket att tänka på, när jag inte vill tänka alls. Känner för mycket när jag inte vill känna något. Jag vill dra ur kontakten till mitt hjärta. Mitt huvud. Nollställa allt och börja om från början. Att någonstans mitt i allt kaos och förvirring hitta mig själv. Hitta den där glöden som jag vet finns någonstans inom mig. Jag är starkare än såhär.


Kommentarer
Postat av: Sanna

You and me togheter stars forever!

Kom ihåg att jag finns här för dig 24/7.



Jag gör allt för dig vännen och jag vill bara att du ska må bra!

Pusspuss

2010-12-09 @ 01:03:23
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0