Try to catch me if you can

Godmorgon! Igår kväll kikade Ola och Jennifer förbi och vi bänkade oss i soffan framför filmen "The Town". Den var helt okej, varken bra eller dålig egentligen.. Umgänget däremot får fem av fem stjärnor och som vanligt hade vi en riktigt trevlig kväll :)

Vad som däremot är mindre trevligt är att snöovädret fortsätter regera hänsynslöst utanför fönstret, för andra dagen i rad. Det innebär också att dagens huvudsakliga aktivitet kommer innebära att jag och mina grova skogshuggararmar kommer spendera åtskilliga timmar i Ursviken med en snöskovel i handen. Och för att orka uträtta detta enorma träningspass som jag har framför mig ska jag nu se till att kroppen får sig lite energi. Frukost, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0