Don´t tell me what to do

Igår avnjöt jag årets första lussebullar "deluxe" (med vit choklad) mums! Allt tack vare fröken Rönnqvist som så snällt kom hit och höll mig sällskap. Efter fikat tog vi en liten tripp in till stan för att uträtta några ärenden och naturligtvis för att sprätta lite pengar. Jag investerade bland annat i plaggen som ni kan se här nedan, en strassprydd kavaj och ett volanglinne från H&M.



På schemat idag står jobb inbokat mellan 14.00 - 19.10. Så nu ska jag se till att få mig någon mat i magen, och sedan välja dagens outfit med temat PARTY!

Hoppas ni får en kickass fredag! Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Camilla! Kavajen finns inte längre i min storlek. Linnet fanns bara i M eller XS! Men jag köpte det i alla fall!



Sen måste jag säga att jag är sjuuuuuuukt sugen på pizza! Jag måste bara ha en pizza nu! Eller snarare på måndag!



Och min Camilla abstinens är oliiiiiiidlig! Jag har haft huvudvärk hela dagen! I neeeeeeed youuuuu! <3 xoxoxoxoxoxoxo

Puss och kram! Love U!!!

2010-11-28 @ 00:31:50
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0