FRIDAY YOU KINDA LOOK THE SAME

Godkväll! Vill bara rapportera att jag nyss klev innanför dörren efter en fullspäckad arbetsdag och därefter en mysig middag på Olles. Känner mig trött, slut och av någon outgrundlig anledning faktiskt väldigt yr i bollen. Ska slänga mig ner i soffan och se lite serier innan jag förbereder mig för min date med John Blund. Som ni förstår blir det en lugn fredag för min del. Känner att det är välbehövligt med tanke på den alldeles för tidiga uppstigningstiden imorgon. Men men. Sådant är livet!





Måste bara visa den överraskande synen som jag möttes utav imorse när jag kom till jobbet! Två kartonger fullproppade med kexchoklad stod inne i personalrummet. Så då vet ni vad jag kommer leva på den närmsta tiden! Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0