Söndag 13 november.

Idag är det farsdag. Och vilken fantastisk pappa man har att hylla ♥. Men förutom att ha ätit en sjuhelsikes massa fika dagen till ära har jag även spenderat en större del av söndagen ute i skogen med ett hagelgevär vid min sida. Lite lagom sådär rambogirl meets norrland, if you know what I mean.

Sitter även för andra gången idag med önskan om att en näspray som stoppar näsblod skulle produceras. Pronto... Men jag befarar att jag får nöja mig med mina vita bomullstussar ett tag till. Suck..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Camilli!

Vad säger du om att åka och testa träna på det nya gymmet i stan? 90kr för en gång :D



Puss och kram!

2011-11-28 @ 01:42:02
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0