Hard work work.

Har nyss ätit frukost med boyie och klantig som man är har man redan lyckats göra dagens första missöde. Spillde nämligen ut juicen över hela bordet och framförallt över hela mig. Och nej, fråga mig inte hur jag lyckades. För jag är inte själv riktigt säker på vad jag gjorde. Det kanske bara är en sådan där dag då allting ska fumla sig och nästintill jonglera sig ur händerna på en. Håller däremot tummarna för att detta beteende inte fortsätter på jobbet. För då blir det ingen rolig dag minsann! Kanske för alla åskådare, men sannerligen inte för mig.

Näe, nu ska jag borsta tänderna, styla håret och välja kläder inför dagen. För er som inte vet det brukar jag extra jobba på H&M och det är där jag kommer befinna mig idag, heela långa dagen. Så om ni har vägarna förbi, kom in och säg hej!
.

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Elias

Det gör ingenting att spilla juice, jag älskar dig ändå! :)

2009-08-08 @ 08:51:31
Postat av: Sanna

Som Elias så fint skriver.

Det gör ingenting att du spiller juice över hela dig. Jag älskar dig i alla fall. Du blir som bara lite extra söt!

Men ett tips Camilla, om du vill känna dig lite extra söt behöver du inte bada i söta drycker. ta bara på dig en fin/väldoftande parfym!



Good luck to you my friend!

Kram Sanna

2009-08-08 @ 15:11:23
URL: http://www.sannaronn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0