I´m alive.

Godmorgon på er!
Som ni ser överlevde jag natten utan några besök från varken mördare, inbrottstjuvar, spöken, monster eller andra skrämmande saker. Hann nog inte mer än lägga huvudet på kudden så somnade jag. När jag nu vaknade till för en liten stund sedan och såg solstrålarna lysa in genom fönstret blev jag alldeles för rastlös för att förtsätta ligga kvar i den stora sängen. Jag har aldrig lyckats vara någon "långdistans" sovare på sommrarna, och när jag tänker efter har jag nog aldrig varit det på vintrarna heller. Men under den kalla årstiden är det så mycket lättare att vilja stanna kvar i den varma sängen och kura ihop sig till en boll med täcket tätt om sig!

Vad gäller dagen idag blir den nog ganska lugn. Ska hem till mammi och pappi en sväng och umgås lite med familjen. Om vädret håller i sig blir det åtminstone att försöka sola. Ska nog planera in lite träning senare också. Nu är det däremot frukost som gäller! Hungrig som en varg är vad jag är..




Kommentarer
Postat av: daniela

älskar den bilden på mk. la faktiskt upp den på min blogg typ igår. haha kram

2009-08-12 @ 17:28:30
URL: http://impasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0