Never look back, never again, its over.

För att återspegla innehållet i mitt förra inlägg så måste jag tragiskt, men sant erkänna att det har varit precis en sådan dag idag som jag fruktade att det skulle bli. En fumlig sådan. En ordentlig klantdag.. Men men, man ska väl ha några sådana också för att verkligen uppskatta de dagar som flyter på utan bekymmer. Jag får iallafall tacka min lyckliga stjärna för att jag inte orsakat några större missöden, utan hållit mig någorlunda lågt på klantighetsskalan.

Vad gäller jobbdagen så har den gått extremt sakta! Kanske för att Skellefteås befolkningen hellre ligger ute på playan och steker än är inne och strosar i affärer. Men vem kan klandra dem? Hade jag bara själv varit ledig idag hade jag parkerat rumpan i solstolen så fort den förmådde sig att kika fram mellan molnen i morse. Istället får jag hoppas på att solen håller i sig tills på tisdag, som det är sagt. För då banne mig ska jag skaffa mig den efterlängtade sommarbrännan! Eller iallafall försöka. Så blek som jag är nu i slutet av en sommar har jag nog aldrig någonsin varit förr. Fast det har ju som sina orsaker med tanke på att jag jobbat dag ut och dag in. Vilket jag inte ska klaga över egentligen för jag har verkligen varit lyckligt lottad som har ett extrajobb över huvudtaget.

Nu ska jag däremot ut i den skinande solen och ta mig en löparrunda. Känns riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: lillblondin

sv; Tack så mycket, vad roligt att du tycker det. :)

Det bästa tipset som jag kan ge dig är nog att gå in på http://designadinblogg.se/ där finns i princip allt du behöver veta om hur man gör bloggdesigner. Jag har själv använt mig utav den sidan för att fixa mina designer. Hade inte klarat det annars.

Jätte bra guide med bra bilder och beskrivningar.



Lycka till med bloggen!

2009-08-08 @ 18:21:50
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0