All I can do is try.

Efter många om och men har jag bestämt mig för att prova på detta enorma fenomen som slukat samhällets alla åldersgrupper med hull och hår. Det är "inne" och "modernt" att lägga ut sina liv på internet och exponera all sin vakna tid för alla de nyfikna personer som finner detta intressant. I sanningens namn ska jag villigt erkänna att jag är en av dem, men hittills har jag enbart varit en nyfiken läsare. Fram tills ikväll. När mitt skriv begär tillslut tog överhand och förlamade alla mina sinnen tog jag beslutet att även bli en skrivare. Hur nu detta ska gå återstår väl att se. Men jag lovar mig själv, och alla er som eventuellt hittar hit att göra ett helhjärtat försök.

Hoppas ni följer med mig längs vägen.
.
Theres much more to come!
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

men min lilla darling! Jag är supernöjd med att du fastnat i det här träsket som du så fint kallade det. Jag ska helhjärtat följa din blogg och kommentera varje inlägg som du gör med någon rolig kommentar. Feel free to do the same for me ;) (Stavningsdrottningen har nu hittat din blogg).



Vi måste hitta på någonting någon dag!

kram på dig vännen min! <3

2009-08-08 @ 15:09:11
URL: http://www.sannaronn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0