It's something that I can´t explain



Regnet överrumplade mig idag på stan utan någon som helst förvarning. Utan jacka och utan paraply fick jag vada genom floderna av vatten som ringlade fram längs gågatorna. Och med det piskande regnet som dränkte mig från topp till tå lyckades även shoppingsuget rinna av mig och dränkas av de svallande vågorna.

Vid hemkomsten upptäckte jag även att mina nya, fina gladiatorsandaler färgat ett svart sicksack mönster på mina arma små fötter. Som ni kan förstå var jag en tämligen skrattretande syn att möta i spegeln. En dränkt katt med rinnande smink och fiskbensmönstrade fötter. Najs.  


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Regn är visserligen ett välkommet inslag i denna värmen, men man kan tycka att man borde få en liten förvarning åtminstone :)



Sv: Ha en trevlig fredagskväll du också! :)

2010-07-09 @ 22:17:23
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: HANNAH HALE

älskar din header!



Svar>> Ja det gör den :)



Ha en fin kväll♥

2010-07-09 @ 23:30:52
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0