So far away from me.

Vad tycker du om kärlek? Det vackraste som finns!
När kramade du någon sist? Idag, mami & papi.
Saknar du någon speciell person? Jag saknar många speciella personer ♥ 
Har du svårt för att bli kär? Ja, det har jag.
Är du singel? Nope.
När fick du senast en komplimang? För typ 10 minuter sedan.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jaa. Några gånger..  
Gjort något riktigt dumt? Det har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja verkligen.
Åkt ambulans? Nej inte det.
Slagit ner någon? Haha ja (men jag lovar, det var bara på skoj! haha).  
Skämts över dina föräldrar? Jag kan faktiskt ärligt svara nej på den här frågan.  
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja absolut.
Tar du droger? Never ever!
Varit kär? Ja det har jag, och ÄR det nu. 

Dricker du? Japp.
Vilka kläder sover du i? Det varierar.
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger och snackar skit bakom ryggen.
Är du ensam nu? Nej, Boyie ligger i soffan och ser på någon serie.
Vill du gifta dig? Ja, en vacker dag vill jag det.
Vill du ha barn? Haha! Personer som känner mig vet att jag inte är den mest barnkära människan på denna jord.. Så, vi får se.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Det var nog jag ;)
Såg dig gråta? Mami.
Fick dig att gråta? Det nämner jag inte här.  
Du delade en dricka med? Boyie.
Du gick på bio med? Världens bästa Fanny.
Skällde på dig? Minns ej.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja, rätt så många faktiskt.  
Pussat någon? Jepp.
Köpt någonting? Jag har nog köpt alldeles för mycket.
Sjungit? Ja de har jag gjort.
Saknat någon?  Innerligt!!

JAG HAR:
Digitalkamera?  Japp!
Systemkamera? Nix.. Kanske ett framtida inköp.
Telefon på rummet? Jao, räknas mobilen?
Egen dator?  Kan man väl typ säga.. Bara jag som sitter där.
Bra kompisar?
Absolut!

Kommentarer
Postat av: eliise

härligt :)

Nja jag har varit i skolan, och solat, pluggat & tränat! :)

2010-05-20 @ 19:17:22
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: frida

oooja!:D

2010-05-20 @ 21:08:18
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Härligt :D Jo bra här med, för här var det sol idag. Underbart ^^

2010-05-20 @ 21:22:33
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0