Some people wait a lifetime for a moment like this


Det har endast gått 3 dagar av 2011 och vet ni, det känns verkligen som att detta är ett år med nya möjligheter, utmaningar och upplevelser. Inga nyårslöften avlades vid tolvslaget men jag blickar framåt och har siktet inställt på att njuta av livets alla små saker varje dag. I år ska jag växa som person och utmana mig själv.

Och om vi blickar tillbaka till den 31 december/1 januari så hoppas jag innerligt att ni hade en lika fin nyårsafton som jag hade! Kvällen spenderades på Kågevägen tillsammans med en hel drös härliga personer. Hela kvällen var kryddad med väldigt mycket av det goda - maten, drickat, stämningen, människorna, fyrverkerierna, musiken och skratten. VÄRLDSKLASS. Tusen tack alla inblandade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0